1. POLITICA DE LIVRARE

Fitnessmall SRL va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe magazinul online pentru produsul comandat, intr-un interval de 2-5 zile de la data generarii comenzii sau in cel mult 10 zile de la data la care clientul a generat comanda in cazuri speciale, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.

In cazul in care nu poate executa contractul din cauza faptului ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, societatea va informa clientul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre client pentru produsul indisponibil, daca acestea exista, sa fie rambursate in termen de maximum 14 de zile.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, Fitnessmall SRL va anunta clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care Fitnessmall SRL primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, aceasta poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a contractului sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

LIVRAREA

Produsele comercializate de Fitnessmall SRL pot fi livrate pe intregul teritoriu al Romaniei, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Dupa expedierea coletului, veti primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii. Termenul de livrare este de 2-5 zile lucratoare pentru produsele care se afla pe stoc. In cazuri rare (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevazute, perioada de concediu, etc) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorita volumului mare de colete sau incetarii temporare a activitatii. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depasi 10 zile.

Procesarea comenzilor ce includ produse al caror stoc a fost gresit raportat de platforma noastra sau cele plasate de utilizatori ce nu au putut fi contactati de consilierii de vanzari ai companiei noastre, va fi amanata pana la rezolvarea situatiei aparute.

Livrarea nu poate fi programata. Va rugam nu faceti comenzi cu specificari de livrare intr-o anumita zi, mai ales daca aceasta perioada depaseste 5 zile lucratoare. Comenzile se proceseaza si se expediaza in ordinea in care au fost primite. Astfel, comenzile cu astfel de specificatii vor fi anulate. Plasati comanda cu 2-3 zile inainte de data la care stiti ca sunteti disponibil/a pentru primirea coletului.

Orar de livrare

Comenzile sunt livrate de curier de Luni pana Vineri, la adresa mentionata in comanda. Zilele de weekend si sarbatorile legale nu sunt considerate zile lucratoare. Avand in vedere ca folosim un serviciu externalizat, NU putem solicita firmei de curierat partenere livrarea la o anumita ora sau la o anumita data. De asemenea, nu ne facem responsabili pentru intarzierile cauzate de firma de curierat partenera. Termenul de livrare este in general de maxim 4 zile din momentul expedierii coletului, insa acesti termeni pot fi depasiti in anumite cazuri precum perioade de promotii, sarbatori sau perioade in care drumurile sunt impracticabile (inundatii, caderi masive de zapada etc.).

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi a carei status este „Inregistrata” este disponibila direct in contul de client, pagina „Contul meu” in sectiunea „Comenzi”.

In cazul in care doriti sa modificati sau sa anulati o comanda a carui status este: „In Procesare”, acest lucru poate fi facut prin contactarea Departamentului de Relatii Clienti prin email la adresa: contact@fitmall.ro sau telefonic, in intervalul orar 10.00 – 18.00, la numeral de telefon: +40 785 306 433

Telefonic se poate anula si o comanda a carei status este „Expediata” cu conditia ca aceasta sa NU fie inca preluata de catre firma de curierat. In situatia in care coletul a parasit sediul Fitnessmall SRL, CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda. In conditiile in care clientul nu a informat compania in legatura cu dorinta de anulare a comenzii, refuzul acesteia se considera abuz. Astfel, ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile clientilor care au refuzat anterior o comanda cu exceptia cazului in care acestia achita contravaloarea comenzii in avans + cheltuielile de transport implicate in comanda refuzata.

2. POLITICA DE RETUR

In conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile calendaristice care se refera la:

  • furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii;

Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre Fitnessmall SRL ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire a pielii/parului, de machiaj, etc).
Astfel, la retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur:

  • Produse care au fost desfacute
  • Produse care au fost testate/utilizate
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
  • Produse achizitionate de la alte magazine
  • Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
  • Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel

Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de bacterii prin transferul produsului altei persoane.

In cazul in care produsul corespunde conditiilor de mai sus, contactati serviciul de Relatii Clienti la adresa contact@fitmall.ro cu privire la dorinta de returnare, urmand sa fiti contactat/a de un operator pentru indicarea pasilor urmatori.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să se afle in exact acceasi stare in care au fost receptionate de catre client. Ne rezervăm dreptul de a refuza returul numai dupa ce produsele au fost verificate și nu corespund condițiilor de retur. Taxele tur-retur in acest caz cad in sarcina clientului. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de dumneavoastră în cererea de retur, în cel mult 10 de zile de la receptia produselor. Taxele de retur sunt suportate de către client si achitate in avans. cu exceptia cazurilor in care produsul este deteriorat la primire sau primiti un alt produs fata de cel comandat de dvs, in aceste cazuri taxa de transport fiind suportata de catre noi.
Nu acceptam colete cu plata ramburs sau al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru coletele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal.